تزریق چربی به باسن

سه شنبه 11 خرداد 1400
12:07
پمپ آب


تزریق چربی باسن یک از روش های انتقال چربی ویژه است که اندازه و شکل باسن را بدون کاشت افزایش می دهد. با لیپوساکشن چربی اضافی از باسن ، شکم ، کمر یا ران برداشته می شود و سپس بخشی از این چربی به صورت استراتژیک به باسن تزریق می شود.

یک جراح زیبایی ماهر می تواند با جراحی لیفت نسبت کل پایین تنه را بهبود بخشد و به بیمار کمک کند چربی را در مناطق مشکل از دست بدهد و باسن را تقویت کند.

چرا تزریق چربی به باسن نیاز است؟

شکل و نسبت باسن فرد تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. هم ساختار اسکلتی شما و هم چگونگی ذخیره چربی بدن بر ظاهر قسمت پایین بدن تأثیر می گذارد. یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن بدن سالم و تقویت عضلات مفید باشد، اما بسیاری از بیماران با وجود یک سبک زندگی سالم ،از یک باسن صاف که از نظر شکل ظاهری کوچک است، ناراضی هستند.

جراحی لیفت باسن می تواند با تغییر شکل دادن باسن و نواحی اطراف آن مانند باسن، کمر و ران، بر اثرات ژنتیک غلبه کند. برای مثال شما با این کار می توانید:

منحنی های پایین تنه خود را افزایش دهید

در حالی که چربی را به باسن اضافه می کنید، انباشت های چربی را در باسن، ران یا شکم خود کاهش دهید و با این کار به خود کمک می کنید تا لباس ها از جذابیت بیشتری برخوردار شوند. همچنین به باسن صاف شکل، جوان پسند و زیبا از نظر زیبایی برسید.با بهبود تعادل بین بالاتنه و پایین تنه ، نسبت کلی خود را افزایش دهید

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به باسن هستند؟

تزریق چربی می تواند گزینه مناسبی برای بهبود شکل و اندازه باسن باشد. با این حال فقط برخی بیماران با این روش موافق اند و داشتن انتظارات واقع بینانه در مورد جراحی، بهبودی و نتایج بسیار مهم است.
به طور کلی، اگر با موارد زیر موافق باشید، کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستید:

· نمی خواهید از روش های غیرمعلول استفاده کنید و اهل ریسک نیستید.

· پوست شما در لگن و باسن خوب است

· شما در مناطق دیگر ذخیره چربی کافی برای برداشت برای تزریق در باسن دارید

· شما مایل و قادر هستید از نشستن مستقیم روی باسن خود برای چندین هفته خودداری کنید

تزریق چربی به باسن علی رغم نامش، یک روش لیفتینگ سنتی نیست .
صرفا این روش شل بودن
پوست باسن را نشان نمی دهد. اگر افتادگی پوست شما را آزار می دهد، افتادگی پوست در ناحیه باسن یا ران، جراحی لیفت ران و باسن می تواند گزینه مناسب تری باشد

تزریق چربی

یکی از مزایای قابل توجه جراحی لیفت باسن این است که بدون باقیمانده اندازه باسن را افزایش می دهد. در دستان یک جراح زیبایی آموزش دیده که در یک مرکز معتبر فعالیت می کند ، این روش خطر کمی برای عوارض دارد و می تواند نتایج ظاهری و احساسی قابل ملاحظه ای طبیعی به دست آورد.

با این حال ، اگر بسیار لاغر هستید ، ممکن است چربی کافی برای برداشت نداشته باشید و کاشت باسن تنها راه دستیابی به افزایش اندازه مورد نظر شماست. کاشت باسن ممکن است گزینه خوبی برای برخی از بیماران باشد. با این حال، درک خطرات اضافی ایمپلنت ، از جمله انقباض کپسول و خطر بالاتر برای عفونت مهم است. ایمپلنت های باسن همچنین می توانند در مقایسه با تزریق چربی که ماهرانه انجام می شود ، ظاهر طبیعی داشته باشند.

انتخاب جراح زیبایی

جراحی تزریق چربی یک روش پیچیده است که برای جزئیات زیبایی و آموزش و تجربه گسترده در تکنیک های انتقال چربی به یک چشم بسیار پیشرفته نیاز دارد. همه پزشکان که جراحی زیبایی انجام می دهند این آموزش های تخصصی را در دوره دستیاری خود نمی بینند ، بنابراین قبل از انتخاب جراح تزریق چربی تکالیف خود را انجام دهید.

هنگام مشاوره با جراحان زیبایی احتمالی، از هر کدام از روشهای تزریق چربی سوال کنید، و اطمینان حاصل کنید که قبل و بعد از عکس های بیماران قبلی در طول هر مشاوره به آنها نگاه کنید. این کار به شما کمک می کند از سبک زیبایی هر جراح زیبایی ایده بگیرید. نکات مفیدی در مورد انتخاب جراح زیبایی دریافت کنید.

چه چیزی در عمل لیفت لب به لب برزیل نقش دارد؟

لیفت لب به لب برزیل شامل سه مرحله اساسی است که عبارتند از:

· با لیپوساکشن چربی از لگن ، کمر ، ران ، شکم و یا سایر نواحی برداشته می شود

· چربی استخراج شده تصفیه شده و برای انتقال آماده می شود

· جراح زیبایی برای افزایش حجم و بهبود فرم ، چربی را به نقاط خاصی از باسن تزریق می کند

جراحی معمولاً به صورت سرپایی و با استفاده از بیهوشی عمومی یا آرام بخشی از راه زیرپوستی و بی حسی موضعی انجام می شود.
معمولاً برای بخشی از چربی تزریق شده در محل جدید خود مصرف نمی شود. یک جراح زیبایی با تجربه این مورد را در نظر می گیرد و ممکن است در ابتدا مقدار بیشتری چربی را در باسن تزریق کند تا برای اطمینان از نتایج نهایی شما از نزدیکترین اهداف خود را تحقق بخشید.

سخن آخر

در کل تزریق چربی یک روش رایج و پر استفاده در صنعت جراحی زیبایی است. و تقریبا روشی است که توانسته بقیه روش ها را از رده خارج کند. توصیه می کنیم اگر قصد تزریق چربی را دارید حتما اطلاعات کاملی به دست آورید و بهترین روش را برگزینید.

منبع: تاپ کلینیک


[ بازدید : 318 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش پمپ آب | راهنمای انتخاب پمپ | لیست قیمت انواع پمپ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]