شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

فروش پمپ آب | راهنمای انتخاب پمپ | لیست قیمت انواع پمپ

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تزریق چربی به باسن


تزریق چربی باسن یک از روش های انتقال چربی ویژه است که اندازه و شکل باسن را بدون کاشت افزایش می دهد. با لیپوساکشن چربی اضافی از باسن ، شکم ، کمر یا ران برداشته می شود و سپس بخشی از این چربی به صورت استراتژیک به باسن تزریق می شود.

یک جراح زیبایی ماهر می تواند با جراحی لیفت نسبت کل پایین تنه را بهبود بخشد و به بیمار کمک کند چربی را در مناطق مشکل از دست بدهد و باسن را تقویت کند.

چرا تزریق چربی به باسن نیاز است؟

شکل و نسبت باسن فرد تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود. هم ساختار اسکلتی شما و هم چگونگی ذخیره چربی بدن بر ظاهر قسمت پایین بدن تأثیر می گذارد. یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن بدن سالم و تقویت عضلات مفید باشد، اما بسیاری از بیماران با وجود یک سبک زندگی سالم ،از یک باسن صاف که از نظر شکل ظاهری کوچک است، ناراضی هستند.

جراحی لیفت باسن می تواند با تغییر شکل دادن باسن و نواحی اطراف آن مانند باسن، کمر و ران، بر اثرات ژنتیک غلبه کند. برای مثال شما با این کار می توانید:

منحنی های پایین تنه خود را افزایش دهید

در حالی که چربی را به باسن اضافه می کنید، انباشت های چربی را در باسن، ران یا شکم خود کاهش دهید و با این کار به خود کمک می کنید تا لباس ها از جذابیت بیشتری برخوردار شوند. همچنین به باسن صاف شکل، جوان پسند و زیبا از نظر زیبایی برسید.با بهبود تعادل بین بالاتنه و پایین تنه ، نسبت کلی خود را افزایش دهید

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به باسن هستند؟

تزریق چربی می تواند گزینه مناسبی برای بهبود شکل و اندازه باسن باشد. با این حال فقط برخی بیماران با این روش موافق اند و داشتن انتظارات واقع بینانه در مورد جراحی، بهبودی و نتایج بسیار مهم است.
به طور کلی، اگر با موارد زیر موافق باشید، کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستید:

· نمی خواهید از روش های غیرمعلول استفاده کنید و اهل ریسک نیستید.

· پوست شما در لگن و باسن خوب است

· شما در مناطق دیگر ذخیره چربی کافی برای برداشت برای تزریق در باسن دارید

· شما مایل و قادر هستید از نشستن مستقیم روی باسن خود برای چندین هفته خودداری کنید

تزریق چربی به باسن علی رغم نامش، یک روش لیفتینگ سنتی نیست .
صرفا این روش شل بودن
پوست باسن را نشان نمی دهد. اگر افتادگی پوست شما را آزار می دهد، افتادگی پوست در ناحیه باسن یا ران، جراحی لیفت ران و باسن می تواند گزینه مناسب تری باشد

تزریق چربی

یکی از مزایای قابل توجه جراحی لیفت باسن این است که بدون باقیمانده اندازه باسن را افزایش می دهد. در دستان یک جراح زیبایی آموزش دیده که در یک مرکز معتبر فعالیت می کند ، این روش خطر کمی برای عوارض دارد و می تواند نتایج ظاهری و احساسی قابل ملاحظه ای طبیعی به دست آورد.

با این حال ، اگر بسیار لاغر هستید ، ممکن است چربی کافی برای برداشت نداشته باشید و کاشت باسن تنها راه دستیابی به افزایش اندازه مورد نظر شماست. کاشت باسن ممکن است گزینه خوبی برای برخی از بیماران باشد. با این حال، درک خطرات اضافی ایمپلنت ، از جمله انقباض کپسول و خطر بالاتر برای عفونت مهم است. ایمپلنت های باسن همچنین می توانند در مقایسه با تزریق چربی که ماهرانه انجام می شود ، ظاهر طبیعی داشته باشند.

انتخاب جراح زیبایی

جراحی تزریق چربی یک روش پیچیده است که برای جزئیات زیبایی و آموزش و تجربه گسترده در تکنیک های انتقال چربی به یک چشم بسیار پیشرفته نیاز دارد. همه پزشکان که جراحی زیبایی انجام می دهند این آموزش های تخصصی را در دوره دستیاری خود نمی بینند ، بنابراین قبل از انتخاب جراح تزریق چربی تکالیف خود را انجام دهید.

هنگام مشاوره با جراحان زیبایی احتمالی، از هر کدام از روشهای تزریق چربی سوال کنید، و اطمینان حاصل کنید که قبل و بعد از عکس های بیماران قبلی در طول هر مشاوره به آنها نگاه کنید. این کار به شما کمک می کند از سبک زیبایی هر جراح زیبایی ایده بگیرید. نکات مفیدی در مورد انتخاب جراح زیبایی دریافت کنید.

چه چیزی در عمل لیفت لب به لب برزیل نقش دارد؟

لیفت لب به لب برزیل شامل سه مرحله اساسی است که عبارتند از:

· با لیپوساکشن چربی از لگن ، کمر ، ران ، شکم و یا سایر نواحی برداشته می شود

· چربی استخراج شده تصفیه شده و برای انتقال آماده می شود

· جراح زیبایی برای افزایش حجم و بهبود فرم ، چربی را به نقاط خاصی از باسن تزریق می کند

جراحی معمولاً به صورت سرپایی و با استفاده از بیهوشی عمومی یا آرام بخشی از راه زیرپوستی و بی حسی موضعی انجام می شود.
معمولاً برای بخشی از چربی تزریق شده در محل جدید خود مصرف نمی شود. یک جراح زیبایی با تجربه این مورد را در نظر می گیرد و ممکن است در ابتدا مقدار بیشتری چربی را در باسن تزریق کند تا برای اطمینان از نتایج نهایی شما از نزدیکترین اهداف خود را تحقق بخشید.

سخن آخر

در کل تزریق چربی یک روش رایج و پر استفاده در صنعت جراحی زیبایی است. و تقریبا روشی است که توانسته بقیه روش ها را از رده خارج کند. توصیه می کنیم اگر قصد تزریق چربی را دارید حتما اطلاعات کاملی به دست آورید و بهترین روش را برگزینید.

منبع: تاپ کلینیک

در مورد شکایت ذوب آهن از هافبک جدید استقلال چه می دانید؟

باشگاه ذوب آهن در نقل و انتقالات این فصل از مسابقات لیگ برتر بازیکنان کلیدی خود را از دست داد. دانیال اسماعیلی فر، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان از جمله این نفرات بودند که به واسطه نوع قراردادی که با باشگاه ذوب آهن داشتند، راهی تیم‌های دیگری شدند.

هرچند ذوب آهن بعضی از این نفرات را به خاطر نحوه جدایی‌شان تهدید به شکایت کرده بود اما اقدام حقوقی این باشگاه در نهایت روی یک بازیکن متمرکز شد.

مهدی مهدی پور بعد از جدایی از ذوب آهن به تیم استقلال پیوست و شانس بالای پیروزی ذوب آهن در پرونده این بازیکن باعث شده تا این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون شکایت کند.

این شکایت در حال حاضر در جریان است و ذوبی ها امیدوارند با برد در پرونده مهدی پور بخشی از خسارت وارد شده به باشگاه خود را در پی جدایی این هافبک جبران کنند.

منبع: مشرق نیوز

گزینه جدید انتقال پایتخت به کدام استان است؟

در فاصله سال‌های ۹۶ تا کنون که زلزله تهران با منشأ گسل شهریار در ساعات آخر شب ۲۹ آذر ۹۶، بسیاری از مردم را آواره خیابان‌ها کرد تا هفته قبل که این بار گسل شمال شرق تهران در دماوند، سبب لرزاندن پایتخت شد، بارها موضوع ساماندهی یا انتقال پایتخت و همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده مطرح شده است.

مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی متعدد و رسمی و وابسته به نهادهای حاکمیتی نیز تا کنون گزارش‌های مختلفی درباره امکان یا عدم امکان جابه جایی پایتخت و مرکز اداری-سیاسی کشور منتشر کرده اند که بعضاً با موافقت یا مخالفت همراه بوده یا راهکارهایی برای بهینه سازی کیفیت زندگی در تهران مطرح شده است.

دستور روحانی به وزیر راه برای انتقال پایتخت

با این حال، آنچه بیش از همه در روزهای اخیر خبرساز شد و گزینه جابه جایی پایتخت را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت، نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به رئیس جمهور مبنی بر توانایی این نهاد عمرانی برای انتقال پایتخت به شهری دیگر بدون تحمیل هزینه به دولت و سپس ارجاع این نامه از سوی رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی به عنوان دبیر شورای عالی ساماندهی و انتقال پایتخت بود.

جهت خواندن ادامه مطلب به سایت https://www.mashreghnews.ir/ مراجعه کنید.

کف پایی های ژله ای چه ویژگی های دارد؟

ویژگی کف پایی های با کیفیت ژله ای
ویژگی کفپایی های ژله ای در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و ویژگی های بسیاری دارند برای مثال :

جنس بسیار لطیف و نرمی دارند
قابل انعطاف هستند ( بر خلاف کف پایی های سه بعدی )
شستشوی راحت
دوام و مقاومت بالایی دارند
اما بر خلاف تمامی این گزینه ها که گفته شد دارای معایبی نیز هستند برای مثال :
تمام کف خودرو را نمی پوشانند
در صورت استفاده کردن زیاد تغییر رنگ می دهند
به هنگام سوار و یا پیاده شدن جابجا می شوند
و این ها نیز از برخی معایب کف پایی های ژله ای بود ، ولی به صورت کلی و در کل باید گفت که کف پایی های ژله ای برای افرادی که خودرو اسپرت و جوان پسند می خواهند گزینه ی مناسبی است .


راهنمای خرید کف پایی خودرو
همیشه سعی کنید خرید کف پایی خودرو خود را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید تا خرید موفقی داشته باشید برای مثال فروشگاه تهلوکس یکی از عرضه کنندگان با تجربه و حرفه ای در زمینه کف پایی می باشد که تمامی محصولات خود را از برند های معتبر تهیه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت باور نکردنی و مناسبی دارد و کاملا برای خرید ایده ال می باشد .

پس خرید خود را از هر فروشگاهی انجام ندهید چون باعث می شود دید شما نسبت به فروشگاه های معتبر و محصولات با کیفیت تخریب شود .

منبع: https://tehlux.com/what-are-the-characteristics-of-quality-jelly-soles

پرگوینده ترین زبان جهان

روسی
زبان روسی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل که در کشورهای: روسیه، قرقیزستان، ایکائو، سازمان ملل متحد، یونسکو گویش می شود. می توان گفت در دنیا بیشتر از 145 میلیون نفر به این زبان محاور می کنند. از غنی ترین و پیچیده ترین زبانهای قرن حاضر، به لحاظ گرامری و نوشتاری شناخته شده است پس گرامری پیچیده و به لحاظ نوشتاری دارای قالبی سخت و مشکل است از این رو یادگیری زبان روسی در ابتدا بسیار مشکل به نظر می رسد و توانایی خواندن و نوشتن برای افراد غیر روس به مراتب سخت تر می باشد.
از نکات جالب این زبان می شود به موارد زیر اشاره کرد.
1- در این زبان هیچ کلمه ای با “A” شروع نمی شود.
2- نحوه و چگونگی بیان کلمات در جمله می تواند معنی جمله را تغییر دهد.
3- ترتیب قرار گرفتن اجزای جمله نظیر: “فاعل، فعل و مفعول” اهمیتی ندارد یعنی شما می توانید به راحتی با تغییر جای کلمات یک جمله 10 منظور را به شنونده برسانید.
4- همان گونه که در زبان انگلیسی خوانده اید از افعال کمکی to be در زمان حال ساده استفاده می کنیم اما در آموزش زبان روسی، یاد می گیریم که کاربرد این افعال در زمانهای گذشته و آینده است و در زمان حال هیچ جایی ندارد.
5- این زبان بالغ بر 500 هزار لغت دارد که امروزه فقط 2500 لغت کاربری بیشتری دارد.
توجه داشته باشید هرگز نباید این عوامل شما را از یادگیری این زبان دلسرد یا منصرف کند. آنچه گفته شد صرف، به منظور آگاهی بیشتر شما از زبان روسی است. یادگیری زبان روسی، هنری است که قطعاً همة ایرانیان، می توانند از آن بهره وری کنند. هرگز نمی شود به زبان روسی فکر کرد اما به ادبیات آن بی¬توجه بود. نمی توان به گرامر روسی فکر کرد و به نویسندگان روسی فکر نکرد. شمار بسیاری از علاقمندان به کلاسهای زبان روسی به انگیزة درک داستان های نویسندگان حاذق این مرز و بوم نظیر آنتوان چخوف، نوشته های تولستوی داستان های داستایوسکی، پوشکین و گورکی است که به سراغ یادگیری زبان روسی رفته اند و از طرق مختف راه خود را باز نموده اند.
به خاطر داشته باشید که اخیراً ناسا اعلام کرده است به کلیة علاقمندان فضانوردی، که نه تنها باید مدارک علمی داشته باشند بلکه باید زبان روسی بدانند.
اگر علاقمند به زبان روسی هستید برای اقدام عجله نکنید در ابتدا به درک درستی از چرایی و علت و هدف یادگیری خود فکر کنید و بعد گام دوم را بردارید. گام اول که پایه گذاری هدف شماست از گام دومتان مهم تر است. افراد زیادی قصد مهاجرت به روسیه را دارند و عده کثیری هم قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای روسیه را دارند و چیزی که در همة انسانها مشترک است خواستن یک چیز است؟ چطور می¬توانم زودتر زبان روسی را یاد بگیریم؟ بهترین روش یادگیری زبان روسی چیست؟ پرسابقه ترین استاد روسی چه کسی است؟ چطور می توانم سریع تر به زبان روسی مسلط شوم؟
مهمترین سؤالی که در طی این 23 سال آموزش دیده و شنیده ایم این است که تسلط بر یک زبان چقدر زمان می برد؟
باید بگوییم قطعاً زمان مشخص و دقیق ندارد و این بستگی به چند عامل دارد:
1- آیا این زبان به عنوان زبان دوم شماست؟
2- آیا بعد از زبان انگلیسی سراغ یادگیری زبان روسی آمده اید؟
قطعاً زمانی را که صرف یادگیری می کنید وقتی کوتاهتر است که زبانی را که قصد یادگیری دارید به زبان مادریتان نزدیکتر باشد یا به عنوان زبانی باشد که بعد از زبان انگلیسی قصد یاد گرفتن آن را دارید.
برای یادگیری زبان روسی، نیازمند آن هستید تا اطلاعاتی از این زبان و نحوه تدریس اساتید روسی داشته باشید. چنانچه می دانید این زبان به شکل گروهی دیده شده و در کمتر آموزشگاهی می بینیم که توانسته اند زبان آموزان روسی را یکجا گرد هم جمع کنند پس با توجه به این نکته، اکثراً کلاسها به صورت خصوصی برگزار می شود. کلاسهای خصوصی روسی، با حضور اختصاصاً یک نفر تشکیل می شود و بعد از هدف گذاری و تعیین سطح شما عزیزان با در نظر گرفتن راحتی و آرامش بیشتر شما این کلاسها در منزل، محل کار، آموزشگاه برگزار می شود.
کتابهایی که در زبان روسی تدریس مس شود:
کتاب Jili Bili که جزو کتابهای بسیار خب در تدریس زبان روسی است که با تأکیدش بر روی مکالمه باعث شده نظر بسیاری را به خود جلب کند و زبان آموزان را به وجود آورد.
کتاب دیگری که در سطح متوسط تدریس روسی کاربرد دارد Russian Life است. کتاب دیگری که در آموزش گرامر روسی دست مهمی دارد کتاب V puti است. در این کتاب به مدد مکالمه های این زبان و متن ها و تمرینهای آورده شده در آن سعی دارد گرامر روسی را برای شما عزیزان علاقمند جا میندازد.
آزمونهای بین المللی زبان روسی عبارتند از:
Test of Russian as a foreign language (TORFEL)
یک آزمون بین المللی در زبان روس است که از طریق وزارت علوم روسیه برگزار می شود. این آزمون بین¬المللی 5 سطح دارد این آزمون از سال 1992 بنیان گذاشته شد و از سال 1998 برای هر دانشجویی که قصد ورود به دانشگاه¬های این کشور را داشت قبولی در این آزمون به صورت اجباری در آمد.
این آزمون در 2 روز و در دانشگاه¬های روسیه و اروپا برگزار می¬شود.
در روز اول امتحان برگزار شده از گرامر و لغت، توانایی خواندن، مهارت در شنیدن مورد آزمون قرار می-گیرد. در روز دوم مهارت¬های نوشتن و صحبت کردن را می¬سنجند.
اما سطوح آزمون بین¬المللی عبارتند از : سطح پایه یا: 2A سطح اول: 1B
سطح دوم: 2B سطح سوم: 1C سطح چهارم: 2C
مهندسان و پزشکان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه¬های این کشور را دارند باید حتماً خود را برای شرکت در آزمون TORFEL آماده کنند.
وقتی زبان آموز روسی به سطح 2C می رسد و دوره را به اتمام می رساند قادر است تمامی متون خوانده شده و حتی آنچه را که شنیده است را بدون هیچ کاستی شرح و توضیح دهد. همچنین به راحتی می¬تواند به زبان روسی به بیان افکار و احساسات خود با تسلط بر معنا و دستور آن بپردازد.
اگر به دنبال گرفتن تابعیت روسیه هستید گذراندن سطح پایه که حداقل 1300 لغت را در آن یاد می-گیرید نیاز مبرم شما است.
اگر نیازمند ورود به مؤسسات و آموزش عالی هستید باید سطح 1 را بگذرانید و برای گرفتن لیسانس زبان روسی و یا فوق لیسانس و دکترا از دانشگاه¬های روسیه باید حتماً سطح 2 (پیشرفته) را گذرانده باشید.
اما سؤالی که اغلب پرسیده می¬شود این است که چند در صد افراد در این راه موفق شده¬اند؟
لازم به ذکر است که اگر با برنامه و مرورهای سر وقت پیش بیایید قطعاً می توانید به زبانهای سوم و چهارم هم فکر کنید این زبان باید به شکلی متمرکز و دقیق روی فرد کار شود چرا که ابهامات ذهنی زبان آموز روسی بسیار زیاد است آنچه که تجربه به ما نشان داده کلاسهای عمومی در حد بسیار کم در سطح کشور برگزار شده اند و پاسخ مطلوبی هم نداشته اند.
پس خواه ناخواه رو به سوی کلاس خصوصی روسی خواهید آورد اما توجه کنید که تدریس زبان روسی را به دست فردی بسپارد که در تدریس خود توانمند است. تدریس خصوصی زبان روسی کاری است بسیار دقیق و حساس . چرا که اگر استاد روسی نتواند علاقمندی شما را به این زبان بیشتر کند تمام احساس دستیافتنی بودن این زبان برای سفر یا مهاجرت و اقامت خود را از دست می دهید. چرا که رکن اصلی ماندگاری توانایی برقراری ارتباط است در مکانی که زندگی می کنید پس تحقیق کنید و اطلاعات گرفته شده را با هم مقایسه کنید. در این رابطه بعد از اتمام همة جستجوها به ما هم سری بزنید. امیدواریم که تفاوت قابل توجهی را در این زمینه احساس کنید برای جلب اعتماد و اطمینان شما آنچه که در توان داشته¬ایم به اشتراک گذاشته¬ایم. بعد از ثبت نام عزیزان زبان آموز، چنانچه نتوانیم تا 3 جلسه استاد مناسبی را جهت تدریس به شما معرفی کنیم کل مبلغ شهریه به شما مسترد می¬شود.
7- هزینه برگزاری کلاسهای روسی در منزل، محل کار و آموزشگاه یکسان است.
8- امکان برگزاری کلاس ویژه شاغلین در روزهای 5 شنبه و جمعه وجود دارد. تدریس این زبان به دلیل اهمیت و کاربری اش توسط اساتید پرسابقه در مقاطع ارشد، دکترا و اساتید Native انجام می پذیرد.
چنانچه در پی دوره¬های فشرده مکالمة روسی هستید می¬توانید در قالب تضمینی با زمانی محدود و مشخص دارد دوره شوید.
امید ما، سرافرازی شما است
دنیای زبان سقراط

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نیاوران یا جماران

تدریس انگلیسی در نیاوران یا جماران | یادگیری زبان انگلیسی امروزه از خواهان زیادی برخوردار است ، چون تمامی مردم و جوانان به فکر اینده خود هستند ، چون که این زبان یک زبان بین المللی است و باید ان را یاد گرفت تا با دنیا ارتباط داشت ، زبان انگلیسی کاربرد های بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارد ، شاید چند سال قبل و قدیم ها اینگونه نبوده ولی اکنون باید برای استفاده از برخی وسیله ها و انجام دادن برخی کار ها باید انگلیسی بلد بود پس به خاطر تمامی این موضوع ها باعث شده است که اهمیت زبان انگلیسی بالا برود .

انتخاب اموزشگاه معتبر و مدرسین مجرب

به دلیل اینکه امروزه یادگیری زبان انگلیسی خواهان زیادی دارد ، باعث شده است تا اموزشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت کنند ، ولی اموزشگاه های کمی وجود دارند که در این زمینه واقعا حرفه ای باشند و تجربه ای چندین ساله داشته باشند ، همیشه سعی کنید انتخاب درست را انجام دهید یعنی اموزشگاهی معتبر با مدرسین مجرب که باعث پیشرفت شما شود نه اینکه باعث تلف شدن زمان شما شود ، برای مثال موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های معتبر و با تجربه با مدرسین مجرب در زمینه اموزش زبان های مختلف خارجی می باشند .

اموزش خصوصی زبان انگلیسی در جماران تهران

یکی از خوبی های موسسه دنیای زبان این است که شما می توانید در تمامی محله های تهران همراه با این موسسه باشید ، این موسسه می تواند حتی در جماران تهران نیز تدریس خصوصی داشته باشد .

شما می توانید دوره تدریس خصوصی خود را در خانه و یا محل کار خود بگذرانید و یا جا های دیگر که دلخواه شما می باشد و حتی این موسسه این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده است موذکر و مونث بودن مدرس را نیز انتخاب کنید .

شما می توانید اگر مذکر هستید مدرس اقا و اگر مونث هستید مدرس خانم برای راحتی بیشتر خود انتخاب کنید .


دوره های یادگیری خصوصی زبان انگلیسی در نیاوران

موسسه دنیای زبان می تواند تمامی دوره های خصوصی زبان انگلیسی خود را با مدرسین مجرب در منطقه نیاوران به مشتریان و زبان اموزان خود ارائه دهد .

یعنی شما می توانید علاوه بر محله نیاوران اگر از منطقه های دیگر هستید نیز از خدمات این موسسه بهره مند شوید و زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید .

و حتی این امر به تمامی محله ها و منطقه های تهران شامل می شود که نظیر ( تجریش / مینی سیتی / شریعتی / فرمانیه / سعادت اباد و . . . می باشد ) .

تمامی مدرسین موسسه دنیای زبان دارای مدرک بین المللی هستند و می توانید دوره خود با مدرس خانم و یا اقا بردارید و اداماده دهید ، حتی در منزل و یا محل کار ، شما می توانید در این دوره ها با قیمتی مناسب و باور نکردنی شرکت کنید ، و حتی می توانید کلاس های خود را به صورت مجازی و انلاین ادامه دهید .

شما با موسسه دنیای زبان می توانید به صورت مجازی یا حضوری در دروه های آیلتس / تافل / مکالمه و ترجه به صورت کاملا تضمینی شرکت کنید و زبان جدیدی یاد بگیرید .

اموزش مجازی زبان انگلیسی با موسسه دنیای زبان

موسسه دنیای زبان امکان شرکت در کلاس ها و دوره ها به صورت انلاین و مجازی را نیز برای کاربران فراهم کرده است یعنی شما می توانید از خانه با خیالی اسوده زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و یاد بگیرید بدون اینکه وقتی برای رفتن به اموزشگاه و . . . بگذارید .

زبان انگلیسی چرا از اهمیت بالایی برخوردار است ؟

زبان انگلیسی چون یکی از زبان های بین المللی می باشد که در تمامی کشور ها به ارتباط شما با افراد جامعه جدید کمک می کند ، چون تمامی دنیا به این زبان مسلط هستند و شما هم باید خودتان را موظف به یادگیری زبان انگلیسی کنید تا بروز باشید .

کاربرد های زبان انگلیسی

زبان انگلیسی کاربرد های بسیاری در زندگی روزمره شما دارد ، برای مثال از خودرویی که سوار می شوید تا لوازم خانگی که استفاده می کنید و . . . و شما هر چقدر به این زبان مسلط باشید کارتان راحت تر خواهد بود .

امروزه تمامی کامپیوتر ها و سیستم عامل ها انگلیسی طراحی شده اند و شما باید درکی از زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید با کامپیوتر یا لپ تاپ خود کار کنید ، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد .

یا اگر قصد تحصیل و یا مهاجرت و اقامت در کشور های دیگر را در ذه خود دارید باید حتما زبان انگلیسی یاد بگیرید تا بتوانید کار خود را انجام دهید .

اگر برای تجارت و بیزینس به کشور های خارجی زیاد سفر می کنید ، باید زبان انگلیسی یاد بگیرید و مسط باشید چون صحبت کردن شما و لحن شما ممکن است روی تجارت و معاملات شما تاثیر مثبتی داشته باشد ، پس زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد .


راهنمایی موسسه دنیای زبان

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسین می باشد که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد ، و شما می توانید هر زبانی که می خواهید را و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید ، هر زبانی که فکرش را کنید ، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد .

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید ، و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس و . . . با پشتیبانی ما در ارتباط باشید .

( 021-88936878 / 021-88938547 / همراه : 09123839586 )

راز بازی انفجار چیست و چگونه می توان برنده این بازی شد؟

برای شما عزیزان که برای چشیدن هیجان و شرط بندی به همراه کسب درآمد مطمئناً نام بازی انفجار به گوشتان خورده. و پیدا کردن یک سایت معتبر برای بازی انفجار یک موضوع مهم است که ما به جای شما تحقیقات لازم را انجام دادیم و سایت های معتبر هات بت ، حضرات و شاه بت را برای بازی با خیال راحت به شما پیشنهاد میدهیم.حال به این سوال میرسیم که بازی انفجار چیست ؟ شما در این مقاله جواب سوال هایتان در مورد الگوریتم بازی انفجار چیست ؟ ربات بازی انفجار چیست ؟ و همچنین راز بازی انفجار را پیدا میکنید و با بازی انفجار بیشتر آشنا می شوید. همچنین سر زدن به دیگر مقالات دیگر ما در بازی انفجار حرفه ای شوید و چندین قدم از دیگران در این بازی جلوتر باشید.

اولین قدم شناخت کامل پنل کاربری بازی انفجار است که ما آن را با عنوان مقاله پنل بازی انفجار برای شما آماده کرده ایم.

بازی انفجار چیست ؟

بازی انفجار به تازگی وارد سایت های شرط بندی شده و قبلا از این بازی خبری نبود به همین دلیل میتوان گفت که انفجار یک تازه وارد در جمع بازی های سایت های شرط بندی است. که بعد از انفجار یک بازی جدید دیگر با عنوان بازی انفجار2 وارد این سایت ها شد که ما برا کسانی که علاقه دارند آموزش کاملش را با مقاله بازی انفجار 2 در اختیار شما قرار داده ایم. از موضوع خودمان ، بازی انفجار دور نشویم. بعد از گذشت مدتی بعد از ورود بازی انفجار به سایت ها خیلی ها نحوه عملکرد این بازی یاد نگرفته بودند و کسان زیادی طرف این بازی نمی رفتند تا اینکه به تعطیلات بازی های ورزشی رسیدیم و این فرصت برای این بازی مهیج و پول ساز مهیا شد تا خودی نشان دهد که بعد از مدت کوتاهی یکه تاز بازی های سایت های شرط بندی شد.

سیات های شرط بندی نیز از این موقیت برای افزایش این موج استفاده کردند و بونوس های فوق العاده ای به این بازی اختصاص دادند. و همین امر باعث سرعت گرفتن شناخت و جلب بازیکنان به این بازی شد. بازیکنان بازی انفجار از طریق بازی و تجربه این بازی را شناختند و آن را جایگزین بقیه بازی ها کردند.

بخش های مختلف پنل بازی انفجار

حال به سراغ پاسخ این این سوال میرویم که بازی انفجار چیست ؟ اولین قدم برای پاسخ دادن به این سوال این است که قسمت های مختلف این بازی را بشناسید. از این رو ما برای شما در مقاله ای با عنوان پنل بازی انفجار تمام قسمت ها با توضیحات کامل را برای شما آماده کردیم که شما میتوانید با مطالعه این مقاله همه چیز را در مورد پنل کاربری بازی انفجار بفهمید.

حال ما برای شما مختصری از این امکانات و مهمترین ها را توضیح دادیم :

نمودار و ضریب

یکی ازمهمترین بخش های این بازی همین نمودارضریب بازی است. که ضریب بازی را نمایش میدهد. از مبلغ صفر شرو میشود و رو به بالا زیاد میشود تا جایی که بسته شود.

پنل شرط بندی

از این قسمت که در سمت راست نمودار ضرایب است میتوانید مبلغی که وارد شرط بندی میکنید و زمانی که شرط را میبندید تعیین کنید و یا از گزینه برداشت خودکار استفاده کنید که به صورت خودکار شرط را ببندد.

ترفند طلایی برنده شدن در بازی انفجار

کلیات بازی انفجار به این صورت است که هر ست بازی رود صعودی نمودار بازی شروع میشود و در یک ضریب بسته می شود. حال اگر شما قبل از بسته شدن ضریب گزینه برداشت را در پنل شرط زده باشد و شرط برا بسته باشید شما در این ست برنده هستید و ضریب برداشت شده در مبلغی که شما شرط بندی کرده اید ضرب میشود و این مبلغ به حساب شما اضافه میشود. به عنوان مثال اگر 100 تومان شرط بسته باشید و روی ضریب 3 بازی را ببندید ضریب در مبلغ ضرب می شود و 300 تومان به حساب شما اضافه می شود.

حال شما باید با تشخیص ضریبی که بازی بسته می شود در این بازی برنده شوید . شما با مطالعه مقاله ترفند های بازی انفجار میتوانیید ترفند هایی برای بردن در این بازی یاد بگیرید.

همیشه این نکته را در نظر بگیرید همانقدر که بردن در بازی انفجار میتواند سریع اتفاق بیوفتد، باختن نیز به همان سرعت امکان اتفاق افتادنش هست. پس برد و باخت دو روی سکه شانس شما هستند که با تکیه بر روش های مختلفی که در مقالات همین سایت میخوانید می توانید میزان برد خود را افزایش دهید و سکه شانستان را بر روی بردش بیشتر بچرخانید.

نکته مهمی که نباید در بازی انفجار فراموش کنید

همانطور که در مقاله هک بازی انفجار برای شما توضیح میدهیم راه های فهمیدن دقیق ضریب غیر ممکن است، پس گول کسانی را که در ازای گرفتن پول ادعای این را دارند که از ضرایب باخبر هستند را نخورید.

به دو دلیل :

دلیل اول اینکه طراح این بازی همان طور که در مقاله الگوریتم بازی انفجار گفتیم طوری آن را طراحی کرده که غیر قابل فهمیدن ضریب و هک کردن باشد و این موضوع را از کد های Hash و MD5 که توضیحاتش را در مقاله ای که گفتیم میتوانید متوجه شوید.

دلیل دوم این است که اگر کسی این راه و روش را بلد باشد احتیاجی به مبلغ پول اندک شما ندارد و خودش با علم به ضرایب میتوانید مبلغ های خیلی سنگین و بالایی در این بازی برنده شود.

به قول معروف: ( کسی که نقشه گنج دارد خودش گنج را پیدا می کند و نقشه را به کسی نمی فروشد ).

جمع بندی

تا اینجای کار توضیحاتی کلی برای آشنایی با بازی انفجار برای شما گفتیم. همچنین در اول مقاله سایت های معتبری برای بازی به شما معرفی کردیم که با استفاده از دکمه های " همین حالا بازی کن " میتوانید به صورت مستقیم به این سایت ها متصل شوید و بازی را شروع کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای بازی مطالعه در مورد بازی انفجار را فراموش نکنید. زیرا مطالعه و افزایش اطلاعاتتان این بازی را برای شما روشن تر میکند و ضریب برد شما را افزایش میدهد. جواب سوال هایتان در مورد الگوریتم بازی انفجار چیست ؟ ربات بازی انفجار چیست ؟ و همچنین راز بازی انفجار را در دیگر مقالات با همین عنوان های پیدا کنید.

از شما سپاس گذاریم که تا اینجا با ما همرا بودید و امیدواریم این مقاله برا شما مفید بوده باشد. خوشحال میشویم که دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید تا بتوانیم در برد شما در بازی انفجار کمکی کرده باشیم.

تقسیم بندی تجهیزات آزمایشگاهی

با توجه به اینکه در آزمایشگاه تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌ها را به صورت دسته بندی ارائه می‌دهیم. این دسته بندی‌ها با توجه به نیاز و همچنین گروه بندی تجهیزات می‌باشد:

  • سکوبندی یا رویه( کابینت آزمایشگاهی، سینک آزمایشگاهی، میز آزمایشگاهی و ...)
  • دستگاه‌های آزمایشگاهی( انواع مختلفی دارند که به دو صورت عمومی و اختصاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.)
  • وسایل آزمایشگاهی
  • هود آزمایشگاهی ( در جند نوع تقسیم بندی می‌شوند.)
  • دوش و چشم شوی آزمایشگاهی ( برای حفظ سلامت پرسنل مورد استفاده قرار می‌گیرد.)

هر کدام از موارد ذکر شده در اندازه‌ی خود برای آزمایشگاه مفید است و باید حتماً به آن توجه نمود.

منبع: https://taisizco.com/

خرید ضایعات باطری خودرو

باطری هایی که عمر مفیدشان به پایان رسیده است، باطری ضایعات هستند و نباید آنها را در طبیعت رها کرد. خریداران باطری ضایعات، این باطری ها را خریداری کرده و بازیافت میکنند.

ضایعات باطری خودرو

تمامی خودروها برای اینکه حرکت کنند، به وسیله ای که انرژی لازم را تأمین کند، نیاز دارند. باطری ها، وظیفه تولید نیرومحرکه برای خودروها را دارند. و هرچقدر این باتری ها تازه باشند، وظیفه تولید نیروی محرکه را نیز به درستی انجام خواهند داد.

باطری خودرو

ضایعات باطری یو پی اس

باطری یو پی اس، نیازبه نگهداری ندارد. این باطری از نوع سیلد اسید است و ۱۲ ولت ولتاژ دارد. در داخل باطری یو پی اس، ۶ عدد سلول ۲ ولتی، به صورت سری به هم متصل شده اند. سیلد به معنی ایزوله شدن است و از نشتی جلوگیری شده است. این ضایعات را به هیچ وجه دور نیاندازید شرکت تسلا این ضایعات را به قیمت خوبی از شما خریدار است.

باطری یو پی اس

باطری ضایعات

باتری ها وظیفه دارند ماشین آلات شهری، صنعتی و کشاورزی را به حرکت درآورند، اما باتری ها عمر مفیدی دارند و پس از گذشت زمان و به پایان رسیدن عمر مفیدشان، تبدیل به باتری ضایعات میشوند.

خریدار باطری ضایعات

شرکت هایی وجود دارند که باطری های فرسوده کارخانجات، بانک ها، تعمیرگاه های ماشین، مراکز دولتی و بیمارستان ها را میخرند. قیمت روز بطری فرسوده با شرایط بازار و هزینه های بازیافت آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت باطری فرسوده، از راه سایت‌های اینترنتی و فروشگاه های خریدار باطری ضایعات به آسانی امکان پذیر است.

خریدار باطری ضایعات

برخی کشورها که کارخانه بازیافت باطری فرسوده را در کشور خود ندارند، این باطری ها را جمع آوری میکنند و به کشورهای دیگر میفروشند تا محیط زیست خود را سالم نگه دارند.

دلایل خرید باطری ضایعات

  • باتری خودروهای معمولی وزنی حدود پانزده تا هجده کیلوگرم دارند، که حدود یک کیلوگرم آن پلاستیک و بدنه باطری است، سه تا چهار لیتر اسید باتری است و مهم ترین و با ارزش ترین قسمت باطری یعنی سرب، بقیه وزن باطری را تشکیل میدهد.
  • زمانی که سرب با الکترولیت داخل باطری ترکیب میشود، بسیار سمی و خطرناک است، بنابراین رها کردن آن در طبیعت و محیط زیست خطرناک است.
  • تماس اسید باطری با چشم باعث کور شدن آن میشود و در صورت بلعیده شدن سرب باطری، مسمومیت شدید را به همراه دارد.
  • باطری فرسوده گازهای در هوا پراکنده میکند که باعق آلودگی هوا و آسیب به ریه میشود. در صورتی که در زیر زمین باطری را دفن کنیم، خاک آن نیز آلوده میشود و باعث بیماری میشود.

بنابراین نتیجه میگیریم بازیافت باطری ضایعات با استفاده از متخصصین و تجهیزات ویژه امکان پذیر است، تا دوباره وارد چرخه صنعت شود.


سیم بکسل یا طناب فولادی چیست؟

سیم بکسل یا همان طناب فولادی، کمک بزرگی به صنعت کرده است. با پیشرفت علم، استفاده از آن گسترش پیدا کرده است. امروزه شرکت های مختلفی سیم بکسل را در انواع متفاوت با کاربردهای متفاوت تولید میکنند. در ادامه با همه چیز درباره سیم بکسل و کاربرد آن در صنایع بیشتر آشنا میشویم.

همه چیز درباره سیم بکسل و کاربرد آن در صنایع

تاریخچه سیم بکسل

در سال های 1831 تا 1834 یک مهندس معدن در آلمان، ژلیوس آلبرت اولین سیم بکسل را اختراع کرد. آلبرت مدیر معدن نقره در آلمان بود. رطوبت بالای معدن و اصطکاک طناب با دیواره های سنگی، باعث شده بود تا زنجیر و الیاف گیاهی که در قرقره های کشش و بالابر استفاده میشد، طول عمر مصرفی کوتاهی داشته باشند.

آلبرت به طور دستی، سه رشته مفتول نازک فلزی را به دور هسته فلزی مرکزی تاباند. وی با استفاده از تکنیک ریسندگی، طناب های فلزی باریکی را شکل داد. سپس سه رشته از طناب را با یک رشته سیم باریک فلزی به هم وصل کرد تا سیم ضخیمی به وجود بیاید.

همه چیز درباره سیم بکسل و کاربرد آن در صنایع

سیم بکسل

طناب فولادی نام دیگر سیم بکسل است.سیم بکسل از سه جزء اصلی مغزی، لایه سیم و سیم تشکیل شده است. لایه سیم یا همان رشته سیم از تابیدن شدن چند سیم ایجاد میشود و با تابیدن رشته های سیم به دور مغزی، سیم بکسل ایجاد میشود. جنس سیم های بکار رفته در سیم بکسل، برمبنای نوع کاربرد و شرایط محیط، از جنس استیل و فولاد است.

کاربرد سیم بکسل در صنایع

معمولا از سیم بکسل در زمینه هایی که نیاز به لیفتینگ و جابجایی باشد، استفاده میشود. برای هر یک از کاربردهای سیم بکسل در صنایع، انواع سیم بکسل با ویژگی های ساختاری متنوع وجود دارد. وظیفه مهار، کنترل و نگهداری بار بر عهده سیم بکسل است.

کاربرد سیم بکسل در صنایع بزرگ مانند جرثقیل و معادن، در صنایع کوچک مانند ترمز دوچرخه میتوان نام برد. بنابراین از انواع سیم بکسل در کشتی رانی، سدسازی، صنعت برق، بنادر، پتروشیمی و نفت، حمل و نقل، جرثقیل، آسانسور، شرکت های حفاری و ... بکار گرفته میشود.

سیم بکسل های جرثقیل و حفاری، دارای مقاومت و قدرت بالایی است. سیم بکسل آسانسور، از مغزی فولادی سخت تشکیل شده تا در جابجایی و حرکت امنیت را تأمین کند.

کاربرد دیگر آن در نگهداری پل های معلق است.

بخش های اصلی سیم بکسل

همه سیم بکسل ها از سه بخش اصلی تشکیل میشوند. این سه بخش عبارت انداز:

  • مفتول
    از تابیدن چند مفتول به دور هم، استرند به وجود میآید. جنس آن میتواند آهن، برنز، فولاد، فولاد ضد زنگ و ... باشد.
  • استرند
    این بخش از سیم بکسل که از پیچش چند مفتول ایجاد میشود، به دور هسته یا مغزی تابانده میشود.
  • هسته یا مغزی
    هسته سیم بکسل وظیفه نگهداری و حفظ رشته ها در زمان وارد شدن فشارو بار را برعهده دارد. جنس آن از فولاد یا کنفی است. جنس کنفی نسبت به فولاد ازاستحکام کمتر و انعطاف بیشتری برخوردار است.

همه چیز درباره سیم بکسل و کاربرد آن در صنایع

انواع بافت سیم بکسل

سیم بکسل با چهار نوع بافت مختلف تولید میشود. این چهار نوع عبارت انداز:

  • بافت فیلر
    در برخی سیم بکسل ها، فضای خالی بین مفتول های هر ردیف با مقتول نازک چر شده است، به همین خاطر به آنها بافت فیلر میگویند. بافت فیلر سایش و انعطاف سیم بکسل را افزایش میدهد.
  • بافت سیل
    در بافت سیل قطر مفتول خارجی از قطر مفتول داخلی بیشتر است. به همین خاطر مقاومت سایشی سیم بکسل افزایش میابد. تعداد مفتول های یکسان در اطراف مفتول اصلی قرار دارد.
  • بافت استاندارد
    این نوع بافت از سیم بکسل انعطاف پذیری بالا و کاربرد زیادی دارد. مفتول ها در رشته های سیم بکسل قطر یکسانی دارند.
  • بافت وارینگتون
    در این نوع بافت، مفتول های بکار رفته در ردیف بیرونی سیم بکسل، قطر ضخیم و نازک به صورت یک در میان در کنار هم قرار گرفته است. بافت وارینگتون از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به بافت سیل برخوردار است.

همه چیز درباره سیم بکسل و کاربرد آن در صنایع

انواع تاب سیم بکسل

تقسیم بندی سیم بکسل ها از نظر نحوه چرخش رشته ها به شرح زیر است:

  • سیم بکسل یک طرفه
    در این نوع از سیم بکسل، رشته ها و کلاف ها به یک سمت تابیده شده است.
  • سیم بکسل دو طرفه یا صلیبی
    در نوع دو طرفه، رشته ها و کلاف ها در دو جهت متفاوت تابانده شده است.
  • سیم بکسل ترکیبی
    در سیم بکسل ترکیبی، همانند سیم بکسل دو طرفه جهت تاب رشته و کلاف مخالف هم است، از طرفی تاب کلاف به دور رشته ها به صورت یک در میان سمت چپ و راست است.

انواع پیچ سیم بکسل

پیچ سیم بکسل، معمولا از دو نوع تشکیل شده است.

  • پیچ معمولی یا یکنواخت
    در نوع پیچ معمولی، در لایه های سیمی پیچیده شدن سیم ها خلاف جهت پیچیدن لایه های سیمی در سیم بکسل است.
  • پیچ لانگ
    در نوع پیچ لانگ، در لایه های سیمی پیچیده شدن سیم ها هم جهت با پیچیدن لایه های سیمی در سیم بکسل است.

این دو نوع پیچ از دارای دو فرم است، راست پیچ و چپ پیچ.زمانی که لایه ها در جهت عقربه های ساعت پیچیده شده، راست پیچ و خلاف عقربه های ساعت، چپ پیچ است.

ویژگی های سیم بکسل با پیچ معمولی

  1. ساختمان ثابتی دارد و دفرمه نمیشود.
  2. مقاومت زیادی در برابر له شدن و مچاله شدن دارد.
  3. زمانی که تحت بار قرار گیرد، نمیچرخد.
  4. باز و بسته کردن و جابجایی آن آسان است.

ویژگی های سیم بکسل با پیچ لانگ

  1. برای استفاده در جاهایی که دو سر آن گیر نباشد، دفرمه میشود.
  2. مقاومت کمی در برابر له شدن و مچاله شدن دارد.
  3. مقومتش در برابر سایش بیشتر است.
  4. باز و بسته کردن و جابجایی آن سخت است.

در این مقاله با همه چیز درباره سیم بکسل و کاربردهای آن در صنایع آشنا شدیم. به تفصیل از تاریخچه سیم بکسل تا انواع مختلف آن و کاربردهای آن در صنایع صحبت کردیم. امید بر اینکه رضایت شما را جلب کرده باشیم.


1234
last